суботу, 28 квітня 2012 р.

Чоловіча ювілейна, але не зовсім...:)

Привіт, мої любі читачі.
листівка  без підпису
Сьогодні представити вам листівку, але не зовсім звичну. Листівку ювілейну, але й не зрозумієш, що саме ювілей. Пояснюю чому:  найперше, просили зі змістом, по-друге, цікаво, а по-третє, чоловікові 60 літ. Як ви думаєте, що означають ці 60 років для життя мужчини, а особливо, начальника. Пояснюю, що вони означають у моїй уяві: 60-це певний рубіж, який визначає-чого вартував у перші 60 років. Перші 60 років певне накопичення капіталу, за який або соромно, або несоромно. Капіталу не лише матеріального, а морального, душевного.
Ось такий тег в карманчику з паспортом
У більшості чоловіків цього віку вже виросли діти і мають свої сім"ї, мають свій власний шлях та стиль життя. Тому таким чоловікам часто кажуть, що вони посадили дерево, побудували будинок, народили і виростили сина, пора починати життя для себе, або простіше у власне задоволення. А з чого починається життя для себе? У більшості-з подорожей та переоцінки вже набутих вражень від попередніх.
 Тому, ласкаво запрошую у другі 60!(Ідейку мені підкинув черговий скетч від скетчів!)Адже, life is good чи не так?! :)

зворіт листівки
Я думаю, що згадка про ювілей буде просто лишньою. А що думаєте про це ви? 
Поділіться своїми враженнями. Я сподіваюсь, що комусь-таки сподобаться.
Дякую, що дочитали мої домисли та подивились листівку.


Немає коментарів:

Дописати коментар