понеділок, 9 квітня 2012 р.

Ось так, знову по-робочому :)

Вчора було велике свято, як у східних, так і у західних християн. Так, як я православна, то вітаю вас із початком "Білого" тижня. А також зичу вам здоров"я, творчого натхнення в честь неділі вербної, неділі цілющої. ось так намудрувала. Але хотіла привітати вас із святами та розповісти одне повір"я. Всі добре знають, що вербної неділі святять гілочки верби(у тепліших країнах освячуються гілочки пальми). А от українці, вони -то народ винахідливий і цікавий, для оберегу господині пекли булочки у вигляді вербових котиків. Такими булочками пригощали і все сімейство, і, навіть, домашнім тваринам давали по такій булочці, щоб усі здоровими та удачливими були.
так от принесла я у свій віртуальний будиночок і часточку котиків. :) Ось такою в мене виявилась перша великодня листівка. Бачу, що трішки невдале використання чорнил і ще деякі огріхи. Але дуже вже мені сподобалась картинка. :)
 А ще я з цією роботою хочу взяти участь у завданні від  блогу океан идей, а саме у завданні как в книге. Полюбився мені свого часу пан Пікуль зі своїм романом "Словом и делом". Коротенько розкажу: історичний роман про царську Росію часів Анни Іоанівни. А коли царська-значить і церква верхи правила. ну така асоціація в мене. А ще найбільше, хоча й не стосується свята Воскресіння, але з роману запам"яталось: "несли люди прості хто що міг чиновничку на селі, хабар. А несли хоч  би й за те, щоб папір написав якийсь, щоб далі піти." Так що хабарництво не викорінити нам. ну ніяк. Але щодо свята і його втілення у моїй листівці, то це те. що саме із Анною Іоанівною пов"язувалось світле майбуття імперії, шлях відмінний від попереднього. При чому вірили всі від малого до старого, від простого до державного мужа.
 Вибачайте, коли що не так. :)

Гарного та чудового тижня вам! З великим початком неділі!

9 коментарів:

  1. Валюшка, чудова картинка і листівка!!
    і я навіть і не знала про булочки )) так що дякую тобі за інформацію ))
    і тобі бажаю чудового, вдалого тижня!!

    ВідповістиВидалити
  2. котики класні ;) А картинка мені теж подобається - це, здається, якась відома церква в Росії - я колись таку малювала в художній школі)))

    ВідповістиВидалити
  3. Супер! Дуже гарно)))) І я Пікуля читала... правда про Распутіна))

    ВідповістиВидалити
  4. уютная такая открыточка получилась)
    благодарим за участие в задании Океана Идей)

    ВідповістиВидалити
  5. Листівочка дуже натхненна! Й розповідь про булочки цікава) не чула про таке раніше

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчаточка, приємно дуже таке читати. Дуже сумнівалась я з її приводу...

    ВідповістиВидалити
  7. Сонечко, з Днем народження!!!
    Гарно так в тебе співпало )) Чистий четвер і таке свято ))) Бажаю тобі здоров"я міцнющого!! Радості, втіхи, щастя, творчих успіхів і натхення ;) Нехай життя буде просто чудовим!!!
    Веселих свят і всього найкращого ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую,Оксанко! Вам теж всього найкращого! Гарного і чистого!

    ВідповістиВидалити