середу, 4 січня 2012 р.

Я буду вредною і покажу вам сестричок-двійняток. Чому вредною? Бо коли люди вже показують свої нові роботи, то я ще новорічними вас буду цікавити. Так сталось, що батькам робила листівки, а настрою святково не було, а листівки зробити хотілось, а погода була, ну ви самі розумієте. От і вирішила я взяти папір новорічний і спробувати зробити листівки, але, так як часу обмаль і доня весь час під руками крутилась, а вона в мене також хоче щось робити, правда, частіше виходить не давати мені щось робити;), народились ось такі дівчатка.
Старша сестричка
Молодша двійняшка
Так, як Дід Мороз приходить у морозну погоду, у мене він прийшов через замерзлі шибки, там ще й візерунки є. :) Він не просто прийшов, а приїхав! Привітав усіх зі святом!
Окреме дякую у створенні цих листівок хочу сказати Іринці за її чудовезну пластику сніжиночок та цукерочок, а також Natali за її мереживо. "Дякую!" дівчатка. Хотілось чогось казкового і разом з тим реального, а вийшло те, що ви побачили.
Дякую вам, мої любі, що ви у мене є, і усім,хто мав мужність і витримку дочитати цей пост до кінця! ;) Цьом-цьом!

3 коментарі: