суботу, 24 грудня 2011 р.

Подаруночок :)

Дівчатка, вчора я отримала подаруночок! Саме подаруночок, а не листівку. Від дуже хорошої дівчинки і майстриньки від Наталки-Natali я отримала листівочку і подаруночок. А все завдяки також чудовій дівчинці Алінці, яка все організувала, такий собі обмінник позитивом та емоціями. Дякую вам, дівчатка! :)
Як класно отримувати подарунки! Я люблю їх отримувати, а хто не любить?! ;) А приємніше їх ще й дарувати-адже кожен подарунок часточка твоєї душі, твго настрою, твого стану.
Дівчатка, вибачте, що нічого не публікую і що пізно так виставляю подарунок. Чомусь час біжить швидше, ніж я ним керую. :)
Описувати вміст свого конвертика нема сенсу-на фото є все з посилочки. Вживу воно в тисячу разів-яскравіше і гарніше. :)
Люблю вас і дякую, що заходите. :)

3 коментарі:

  1. Валентино, вітаю з такими чудовими подарунками!!!
    (ти ж здогадалася, що то з обміну листівками? ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Звичайно, Алінко, тільки, вибач, що забула про це відразу написати. :) Виправлюсь. Дякую за позитив та яскраві емоції. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Рада що все сподобалось!) За листівочку соромно досі... в мене безстидниці було дуже мало часу, тому її присутність і розмір постаралась компенсувати вмістом конвертика).

    ВідповістиВидалити